#Jameson722cz

Zde se můžete dozvědět více o vedení, případně s ním komunikovat.
NapoCZ
Mistr
Mistr
Věk: 21

#Jameson722cz

Příspěvek#1 » 25.11.2015, 21:58:04

Mám pro vás další rozhovor se členem A-teamu serveru Public. Dnes mi na pár otázek odpověděl Helper Jameson, kterému touto cestou ještě jednou děkuji za to, že si udělal čas. 8-)

Řekni mi něco o sobě, jaký sport tě baví, co děláš mimo hraní Minecraftu atd.
Jameson722cz: Ahoj, jmenuji se Vladislav Jurda, je mi 16 let a momentálně studuji na Střední průmyslové škole textilnictví v Liberci. Mimo počítače se rád věnuji turistickému oddílu, kam chodím přes 8 let. Občas se také lehce věnuji úpravě a editací fotografií a jinak jsem i velký filmový nadšenec.

Mohl by si popsat svoje začátky na ČP, jak si se k němu dostal a jak dlouho tu působíš?
Jameson722cz: Před několika lety mi můj bratr ukázal tento server, na kterém jsem hrál s jeho kamarády. Poté jsem si dal delší pauzu od Minecraftu, ale asi před šesti měsíci jsem se rozhodl se sem vrátit a rozhodl jsem se založit si své vlastní město Terst, které se stalo jedním z důvodů proč jsem ve hraní pokračoval dál. Po několika měsících jsem se chtěl více přiblížit Publicu, tak jsem si podal přihlášku do A-teamu na pozici Helpera. Tam jsem se nakonec dostal a poslední 4 měsíce pomáhám na serveru Public jak jen mohu.

Co tě vedlo k podání přihlášky, proč sis vybral zrovna Helpera?
Jameson722cz: Na začátku jsem neznal nikoho z teamu Public, ale řekl jsem si, že za pokus nic nedám Tak jsem se posadil k počítači a napsal si přihlášku na Helpera. Na pozici Helpera jsem chtěl především proto, že jsem věděl, že jako Helper budu moci i nadále pokračovat v budování města Terst a věděl jsem, že se znalostmi, které mám bych se na tuto pozici měl dostat téměř jistě.

Je něco co ti vadí na tvé pozici a co tě naopak baví?