#The_Hanysss

Zde se můžete dozvědět více o vedení, případně s ním komunikovat.
NapoCZ
Mistr
Mistr
Věk: 21

#The_Hanysss

Příspěvek#1 » 4.12.2015, 21:53:17

Po delší době tu máme nový rozhovor. Tentokrát jsem si popovídal s dalším členem A-teamu serveru Public, a to s Moderátorem Hanysssem, který byl stejně jako ostatní velmi ochotný a zodpověděl mi pár otázek ;)

Na začátek mi řekni něco o sobě, jaké jsou tvoje koníčky atd.
The_Hanysss: Jmenuji se Honza, je mi 27 let, pracuji jako projektant hasících systémů a do toho studuji VŠ se stejným zaměřením. Mým největším koníčkem je moje rok a půl stará dcerka a pokud mi to dovolí čas, tak i Minecraft a hudba, které se věnuji buď aktivně jako zvukař nebo pasivně, jako posluchač. A to převážně metalu a jemu podobných žánrů.

Jak si se dostal k projektu ČeskejPařan a jaké byly tvé začátky tady?
The_Hanysss: Dostal jsem se sem náhodou na základě doporučení bratrance od mé ženy, když jsem sháněl jakýkoliv rozumný Vanilla server, jelikož mě už nebavilo hrát jen single. Začátky byly úplně stejné jako všude, jen s tím, že jsem dostal kamenné vybavení a byl jsem vypuštěn do světa. Přes pár chvil, kdy jsem myslel, že tu skončím, jsem nakonec tak spokojený, že jsem si dokonce podal přihlášku na post Moderátora.

Co tě vedlo k připojení do A-teamu?
The_Hanysss: No definitivně mě k tomu "dotlačil" Shifter, když se mnou doladil detaily mého možného budoucího působení v teamu. Chtěl jsem se připojit již dříve, ale měl jsem pocit, že jsou volná místa jen na OP nebo Helpera, a jelikož jsem měl zájem jen o Moderátora, tak jsem to dál neřešil. Každopádně jsem šel do teamu jen s tím, že bych chtěl pomoct v časech, kdy tam moc lidí z teamu nemělo šanci být. Jsem taková dobrá duše. :)

Co máš rád na pozici Moderátora, popřípadě je něco co ti vadí?